Wiele osób, które zakładają działalność gospodarczą od razu skupiają się na stworzeniu strony internetowej. Jednak niewiele osób wie, że samo stworzenie strony internetowej i umieszczenie na niej podstawowych informacji to jeszcze nie wszystko. Ważne jest także to, aby użytkownicy Internetu oraz wyszukiwarka internetowa Google dostrzegła naszą stronę internetową. Dzięki temu łatwiej dotrzeć do szerszej publiki i szerszego grona klientów. Służy do tego marketing internetowy, którego jednym z kluczowych elementów jest SEO. Co zatem warto wiedzieć o pozycjonowaniu stron internetowych?

Przeczytaj nasz artykuł a dowiesz się:

  • dlaczego SEO jest tak ważne dla Twojej firmy,
  • czym jest lokalne pozycjonowanie stron,
  • jak znaleźć firmę, która zajmie się pozycjonowaniem naszej strony internetowej.

Pozycjonowanie stron internetowych – dlaczego to jest potrzebne naszej firmie

Samo stworzenie strony internetowej nie wszystko. Trzeba jeszcze umieścić na tej stronie odpowiednie treści, a także zoptymalizować stronę pod kątem widoczności w wyszukiwarce Google. Dzięki temu nasza strona internetowa będzie lepiej widoczna dla użytkowników Internetu. Jednak aby to zrobić, trzeba najpierw zacząć od profesjonalnego stworzenia strony internetowej i jej optymalizacji. Dzięki firmom takim jak Funkymedia możemy naszą stronę internetową w odpowiedni sposób przygotować do tego, aby wyszukiwarka internetowa widziała ją lepiej, a sama strona była wysoko w wynikach wyszukiwania. Po to właśnie jest pozycjonowanie stron internetowych. Dzięki szeregowi działań rośnie widoczność strony internetowej. Dodatkowo specjaliści (agencja SEO lub freelancer) podpowiedzą nam też jakie frazy kluczowe są odpowiednie dla naszego biznesu, co pozwoli pokazać naszą stronę internetową odpowiednim użytkownikom szukającym naszych usług.

Istnieje kilka rodzajów działań SEO. Dla małych firm działających tylko w najbliższej okolicy, najskuteczniejsze jest pozycjonowanie lokalne. Z kolei pozycjonowanie sklepów internetowych to głównie działania kierowane na tzw. długi ogon, czyli rozbudowane frazy będące nazwami produktów, kategorii i konkretnych modeli. Działania SEO obejmują również tzw. SEO PR, czyli pozycjonowanie treści opisujących naszą markę. Dzięki działaniom dopasowanym do naszej działalności skuteczność pozycjonowania będzie większa, a my łatwiej pozyskamy nowych klientów.

Pozycjonowanie strony internetowej – dlaczego warto zaufać ekspertom

Pozycjonowanie stron www to czasochłonny proces, który wymaga nakładów finansowych. Proces pozycjonowania to działanie ciągłe, nie da się zrobić tego w 2 miesiące i w bardzo niskim budżecie. Oczywiście koszty zależą od tego w jakiej branży działamy. Dlatego pozycjonerzy wybiorą dla nas frazy kluczowe i podpowiedzą nam jakim kosztem i w jakim czasie osiągniemy jak najlepszy efekt, co będzie można osiągnąć w ramach pozycjonowania strony internetowej oraz działań SEO. Warto też pamiętać o tym, że jeśli mamy stronę internetową stworzoną samodzielnie lub przez kogoś innego, możemy udać się do agencji zajmującej się pozycjonowaniem strony internetowej i poprosić o audyt SEO, czyli o sprawdzenie tego, czy jest dostosowana do wymagań wyszukiwarki Google i co należy ewentualnie na tej stronie zmienić. Dzięki temu będziemy wiedzieć stronę, czy mamy dobrze zaprojektowaną witrynę od strony technicznej, czy mamy przebudować stronę, zmienić treści dostępne na stronie internetowej i co jeszcze możemy zrobić, aby nasza strona nadawała się do efektywnych działań SEO.

Pozycjonowanie stron Łódź – czyli jak działa pozycjonowanie lokalne

Jak już wspomnieliśmy, pozycjonowanie stron obejmuje różne typy działań, w zależności od typu i zasięgu działalności prowadzonej przez klienta. Pozycjonowanie lokalne to skupienie się na działaniach mających na celu pozyskanie potencjalnych klientów z najbliższej okolicy. Przykładowo, po wpisaniu w wyszukiwarkę frazy „pozycjonowanie Łódź”, wyświetlają nam się firmy z Łodzi, zarówno w wynikach naturalnych, jak i w wynikach Map Google. Google personalizuje wyniki na podstawie naszego zapytania, lokalizacji naszego urządzenia, jak i frazy zawierającej określoną lokalizację. I na tym właśnie skupia się lokalne pozycjonowanie stron. Cała praca jest skupiona na tym, aby nasza firma była widoczna właśnie w lokalnych wynikach wyszukiwania.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here