Szukaj

Pozycjonowanie stron. Co i jak?

Pozycjonowanie stron. Co i jak?

Pozycjonowanie witryn internetowych to najskuteczniejsza forma promocji w internecie. Stąd wiele osób wpisuje w wyszukiwarkę Google takie frazy jak: pozycjonowanie stron cena, sprawdzanie pozycji w Google, monitoring pozycji, chcąc znaleźć profesjonalną firmę, która wypozycjonuje ich stronę. Czym jest pozycjonowanie, jaka jest jego historia i jakie są jego zalety?

Krótka historia pozycjonowania

Jak łatwo się domyślić, pozycjonowanie witryn internetowych zaczęło się wraz z powstaniem pierwszych wyszukiwarek. Dzisiaj pewnie niejedna osoba wie, co to jest wyszukiwarka internetowa. Jednak w tamtych czasach początkowych wcale nie było to takie oczywiste. Otóż wyszukiwarka internetowa to strona albo program odnajdujący w sieci internetowej informacje według wpisanych przed przez internautę fraz. Na przykład osoba szukająca w internecie firmy pozycjonującej wpisałaby takie frazy jak:

Pierwsi webmasterzy musieli sami pozycjonować swoje strony. Ich celem było to, aby stworzona przez nich strona pojawiła się jako pierwsza wynikach wyszukiwania dla danego zapytania. Zwykle początki czegokolwiek są trudne ale w przypadku pozycjonowania witryny początki były niezwykle łatwe. Pierwsze wyszukiwarki analizowały bowiem słowa kluczowe podane w tytule strony. Oczywiście, jak można się domyślić, webmasterzy zaczęli manipulować słowami kluczowymi podawanymi w nagłówku. Dlatego z czasem wyszukiwarki internetowe zaczęły ignorować te słowa a bardziej skupiały się na treści strony.

Sam termin pozycjonowanie pojawił się około 2002 r. Współczesne algorytmy coraz dokładniej i inteligentniej analizują treści strony. Stąd ciężko jest pozycjonować samemu a zdecydowanie lepiej jest oddać się w ręce profesjonalnej firmy. Cenę poszczególnych ofert możemy sprawdzić pod hasłem pozycjonowanie stron cena.

Jakie są zalety pozycjonowania?

  1. Widocznośćpozycjonowanie stron zwiększa widoczność witryny internetowej oraz marki. Zwiększa się ruch na stronie zarówno na hasło główne jak i poboczne z tak zwanego długiego ogona. Wszystkie te hasła są niezwykle ważne.

  2. Klienci – oczywiście bardziej intensywna promocja witryny w wyszukiwarkach przekłada się na wzrost liczby klientów.

  3. Przewaga nad konkurencją – sposób jest prosty, im więcej słów kluczowych wynikach wyszukiwarki, tym klienci będą darzyć większym zaufaniem Twoją firmę. Będą utożsamiać Twoją stronę ze usługami oraz produktami. Zapamiętają adres strony oraz nazwę. Zapominając jednocześnie o nazwie konkurencji, o ile nie będzie ona przykładała do pozycjonowania tak wielu starań jak Ty. Zyskując rozpoznawalność w sieci stajesz się liderem.

  4. Kontrolę nad rozwojem biznesu – co umożliwia monitoring pozycji sprawdzający pozycję w Google, dozorujący postępy pozycjonowania

  5. Zysk – to logiczne, im więcej klientów tym większy zysk. Masz szansę rozwinąć swój biznes, na przykład rozszerzając prawdą ofertę o dodatkowe usługi lub produkty.

  6. Dodatkowy ruch – firma pozycjonująca się na frazy pozycjonowanie stron cena, sprawdzanie pozycji w google czy monitoring pozycji, zyskuje nie tylko wejścia z wyników wyszukiwania ale także wejścia z naturalnych źródeł. Im większa rozpoznawalność witryny, tym więcej internautów o niej wie. Jeśli Twoja Firma ma do zaproponowania ciekawą ofertę to użytkownicy będą dzielili się przydatnymi materiałami między sobą, chętnie wracając do Twojego serwisu.

Kategoria: Komputery
Dodaj komentarz